دانلود کتاب Windows Server 2012 Hyper-V Installation and Configuration Guide

نصب و راهنمای پیکربندی و Windows Server 2012 Hyper-V,  مکان برای شروع یادگیری در مورد این سیستم‌عامل جدید است.
شما به سرعت در معماری، استقرار اولیه و ارتقا، ایجاد حجم کار مجازی، طراحی و پیاده‌سازی معماری‌های شبکه پیشرفته، ایجاد ابر multitenant، پشتیبان، بازیابی بلایا و …. خواهید رسید.
 
تیم بین‌المللی متشکل از نویسندگان متخصص جزئیات فنی عمیق و همچنین تمرین‌های عملی و سناریوهای واقعی زیادی را ارائه می‌دهد، بنابراین شما به‌طور کامل همه ویژگی‌ها و بهترین روش استفاده از آنها را درک می‌کنید.
 
 
+ نحوه استقرار، استفاده، مدیریت و نگهداری راه حل های مجازی سازی Hyper-V Windows Server 2012 در شرکت های بزرگ و کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​را توضیح می دهد.
 
  + جزئیات فنی عمیق و تمرین های زیادی را ارائه می دهد که به شما نشان می دهد چگونه با Hyper-V در تنظیمات دنیای واقعی کار کنید.
 
  + به شما نشان می دهد که چگونه به سرعت Hyper-V را از رابط کاربری گرافیکی پیکربندی کنید و از PowerShell برای اسکریپت و خودکارسازی وظایف معمول استفاده کنید.
 
  + استقرار میزبان های Hyper-V، مدیریت ماشین های مجازی، فابریک شبکه، رایانش ابری و استفاده از سرورهای فایل را پوشش می دهد.
 
  +همچنین فضای ذخیره‌سازی SAN مجازی، ایجاد خوشه‌های مهمان، پشتیبان‌گیری و بازیابی فاجعه، استفاده از Hyper-V برای زیرساخت دسک‌تاپ مجازی (VDI) و موضوعات دیگر را بررسی می‌کند.
 
همچنین به کاوش مجازی SAN، ایجاد خوشه‌های مهمان، پشتیبانی پشتیبان و بلایای طبیعی، با استفاده از فوق V برای زیرساخت رومیزی مجازی (VDI) و موضوعات دیگر می‌پردازد.
 
به ایجاد راه‌حل مجازی سازی بیش از حد خود برای موفقیت با استفاده از راهنمای نصب و پیکربندی ویندوز سرور ۲۰۱۲ کمک کنید.