دانلود کتاب CompTIA IT Fundamentals

در کتاب CompTIA IT Fundamentals فن‌آوری اطلاعات تنها در مورد برنامه‌های کاربردی شما نیست; بلکه درباره سیستم‌هایی است که می‌توانید از آن‌ها پشتیبانی کنید.گواهینامه CompTIA IT Fundamentals مقدمه ای بر مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک حرفه ای موفق در پشتیبانی سیستم ها، پیشرفت در گواهینامه های پیشرفته تر و موفقیت شغلی است.

 

راهنمای مطالعه اصول فن‌آوری اطلاعات (IT)۱۰۰ درصد از اهداف آزمون را بصورت شفاف و مختصر پوشش می‌دهد و با تمام اطلاعات لازم برای موفقیت در امتحان، به شما قدرت می‌دهد.

 

علاوه بر کسب مهارت‌های نگهداری پیشگیرانه، شما همچنین ابزارهایی را برای رفع عیب و رفع عیب و حل مشکل و حل مسائل مشترک تجربه‌شده توسط اکثر سیستم‌های کامپیوتری، گسترش خواهید داد.

این آزمون بر روی مهارت‌های ضروری IT و دانش مورد نیاز برای انجام وظایف معمولاً توسط کاربران نهایی پیشرفته و متخصصان IT در سطح ورود, از جمله:

 

+شناسایی و توضیح اجزای کامپیوتر

 

+راه اندازی یک ایستگاه کاری، از جمله اجرای نصب نرم افزار

 

+برقراری ارتباط شبکه

 

+شناسایی مسائل مربوط به سازگاری و شناسایی و پیشگیری از خطرات امنیتی

 

+مدیریت ایمنی و نگهداری پیشگیرانه رایانه ها

 

مثال‌های عملی، نکات برجسته امتحان و سؤالات مروری، کاربردها و کاربردهای واقعی را ارائه می‌کنند.این کتاب شامل Sybex’s محیط یادگیری آنلاین تعاملی و بانک آزمایش با یک آزمون ارزیابی, آزمون‌های فصل, flashcards و امتحان عملی و آزمون تمرینی است.

 

ابزارهای مطالعه ما می‌توانند به شما در آماده‌سازی برای امتحان کردن کمک کنند??? و شانس شما برای عبور از امتحان را برای اولین بار افزایش دهید!