ترجمه فصل پانزدهم کتاب رسمی نتورک پلاس

14 فصل اول این کتاب شامل فن آوری ها ، پروتکل ها ، مفاهیم طراحی و ملاحظات مربوط به آزمون CompTIA Network + N10-007 است. این فصل مجموعه ای از ابزارها و یک برنامه مطالعاتی را برای کمک به شما در تکمیل آمادگی خود برای آزمون شبکه CompTIA + N10-007 شرح می دهد. این فصل کوتاه دارای دو بخش اصلی است. بخش اول ابزارهای آماده سازی آزمون را لیست می کند. و در بخش دوم ، یک برنامه مطالعاتی پیشنهادی ذکر شده است .

ابزارهایی برای آماده سازی نهایی

این بخش برخی از اطلاعات مربوط به ابزارهای مطالعه موجود و نحوه دستیابی به آنها را لیست می کند. منابع دیجیتال مرتبط با کتاب در وب سایت همراه کتاب موجود است. برای دسترسی به وب سایت ، این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1. به http://www.pearsonitcertification.com/register بروید.

مرحله 2. یا به حساب خود وارد شوید (اگر حساب فعلی دارید) یا یک حساب جدید ایجاد کنید.

مرحله 3. ISBN کتاب خود را وارد کنید (9780789759818) و روی ارسال کلیک کنید.

مرحله 4. برای تأیید اعتبار خرید خود به سوالات چالش پاسخ دهید.

مرحله 5. در صفحه حساب خود ، روی Registered Products  کلیک کنید و سپس روی لینک Access Bonus Content کلیک کنید.

منابع موجود در وب سایت همراه شامل موارد زیر است:

  • کاربرد تعاملی واژه نامه فلش کارت
  • پیوست ملزومات امتحان تعاملی
  • تمرینات مبتنی بر عملکرد
  • شبکه CompTIA + نرم افزار شبیه ساز آزمایشگاه عملی
  • نرم افزار آزمون آزمایشی پیرسون تست آمادگی
  • آموزش فیلم در موضوعات اصلی آزمون
  • تمرینات مرور جدول حافظه و کلیدهای پاسخ
  • کوپن آزمون گواهینامه نتورک + ، 10٪ تخفیف در آزمون را ارائه می دهد

Video Training

وب سایت همراه این کتاب شامل ده فیلم آموزشی است که به شبکه CompTIA Network+ به ویژه مدل OSI و آدرس IP پرداخته است. فیلم ها ، که می توانید از طریق وب سایت همراه به آنها دسترسی داشته باشید ، شامل موضوعات زیر است:

  • ویدئو 1: معرفی مدل OSI
  • فیلم 2: لایه 1 – لایه فیزیکی
  • فیلم 3: لایه 2 – لایه پیوند داده
  • ویدئو 4: لایه 3 – لایه شبکه
  • فیلم 5: لایه 4 – لایه حمل و نقل
  • فیلم 6: لایه های 5–7 — لایه های فوقانی
  • ویدئو 7: آدرس دهی IP – قسمت 1 (بررسی شماره گذاری دودویی)
  • ویدئو 8: آدرس دهی IP – قسمت 2 (زیر شبکه اصلی)
  • ویدئو 9: آدرس دهی IP – قسمت 3 (شبکه فرعی پیشرفته)
  • ویدئو 10: آدرس دهی IP – قسمت 4 (مقدمه ای بر IPv6)

این فیلم های آموزشی توسط Kevin Wallace ارائه شده است.

جداول حافظه

مانند اکثر راهنماهای Certاز صدور گواهینامه فناوری اطلاعات پیرسون ، این کتاب به طور هدفمند اطلاعات را در جداول و لیست ها برای مطالعه و بررسی آسان تر سازمان می دهد. بازخوانی این جداول می تواند قبل از امتحان بسیار مفید باشد. با این وجود ، بدون توجه به همه جزئیات ، جدا کردن از جدول آسان است. به جای ساده خواندن جداول در فصول مختلف ، ضمیمه های C و D این کتاب که در وب سایت همراه موجود است ، یک ابزار بررسی دیگر به شما می دهد. در ضمیمه C ، “جداول حافظه” ، نسخه های کامل شده بسیاری از جداول این کتاب به صورت جزئی ارائه شده است. می توانید ضمیمه C را باز کرده و ضمیمه را چاپ کنید. برای بررسی ، می توانید جداول را تکمیل کنید. در پیوست D ، “کلید پاسخ جداول حافظه” که PDF نیز می باشد ، ذکر شده است تا بتوانید پاسخ های خود را بررسی کنید. همچنین می توانید به جدول های موجود در کتاب مراجعه کنید.

شبیه سازی و تمرینات مبتنی بر عملکرد

آزمون CompTIA Network + بیش از سوالات چند گزینه ای تشکیل شده است . همچنین شامل سوالات مبتنی بر عملکرد (PBQ) است که درک شما از مباحث امتحان و مهارت های عملی را به روش های تعاملی آزمایش می کند. CompTIA برخی نمونه PBQ ها را در وب سایت خود در دسترس قرار می دهد ، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از شرکت در امتحان آنها را بررسی کنید. این نمونه PBQ ها را می توانید در https://certification.comptia.org/testing/about-testing/performance-based-questions-explained پیدا کنید این کتاب مجموعه ای از آزمایشگاه های عملی را برای کمک به شما در تمرین و توسعه مهارت های عملی در نرم افزار CompTIA Network + N10-007 Hands-on Lab Simulator ارائه می دهد. این نرم افزار برای بارگیری در وب سایت همراه در دسترس شماست. این کتاب همچنین با مجموعه ای از 40 تمرین مبتنی بر عملکرد همراه است که سوالات مبتنی بر عملکرد را در آزمون واقعی تقلید می کند. هنگام کار در هر فصل ، باید تمام شبیه سازی ها ، تمرینات مبتنی بر عملکرد و فعالیت های عملی را که به عنوان بخشی از این کتاب گنجانده شده است ، تمرین کنید. تمرین عملی با این شبیه سازی ها به شما کمک می کند تا برای هرگونه شبیه سازی که در آزمون مشاهده می کنید ، آماده شود و به شما کمک می کند مهارت هایی را که می توانید در یک محیط زنده به کار بگیرید یاد بگیرید.

ابزارهای بررسی پایان فصل

فصلهای 1–14 همه در بخشهای “وظایف آماده سازی آزمون” و “سوالات مرور” در انتهای فصل دارای چندین ویژگی هستند. ممکن است قبلاً در هر فصل با این ابزارها کار کرده باشید.

برنامه پیشنهادی برای بررسی و مطالعه نهایی

در این بخش ، برنامه مطالعه پیشنهادی از نقطه پایان خواندن فصل 14 تا زمان شرکت در آزمون + شبکه CompTIA ، لیست شده است. مطمئناً می توانید این طرح را نادیده بگیرید ، همانطور که هست از آن استفاده کنید و یا برای رفع بهتر نیازهای خود آنرا اصلاح کنید. این طرح از پنج مرحله استفاده می کند:

  1. مباحث اصلی را مرور کنید. می توانید از جدول انتهای هر فصل استفاده کنید که موضوعات کلیدی فصل را لیست کرده است ، یا فقط می توانید صفحات را جستجو کنید و به دنبال موضوعات اصلی باشید.
  2. جداول حافظه کامل. ضمیمه C را در وب سایت همراه باز کنید ، تمام ضمیمه را چاپ کنید و سپس جداول را تکمیل کنید.
  3. بخشهای “بررسی سوالات” را مطالعه کنید. برای مشخص کردن مناطقی که به مطالعه بیشتری نیاز دارید ، در بخش “مرور سوالات” در انتهای هر فصل بروید. تمام این سوالات در نرم افزار Pearson Test Prep در دسترس شما قرار دارد. به سادگی بانک آزمون سوالات کتاب را انتخاب کنید تا با استفاده از این سوالات کتاب ، یک امتحان عملی را اجرا کنید.

4- برای تمرین از موتور Pearson Test Prep Practice Test استفاده کنید. می تواند از موتور Pearson Test Prep Practice Test برای مطالعه با استفاده از بانک سوالات واقع گرایانه آزمون که فقط با این کتاب موجود است استفاده کند. سوالات را برای اولین بار در حالت مطالعه انجام دهید و زمینه های ضعف خود را ارزیابی کنید. سپس سوالات را دوباره در حالت امتحان عملی مرور کنید تا آمادگی خود را ارزیابی کنید. سوالات را برای آخرین بار در حالت فلش کارت اجرا کنید تا واقعاً خود را به چالش بکشید تا به سوالات پاسخ دهید بدون اینکه بتوانید پاسخ های چند گزینه ای را ببینید.

5- برای تمرین از شبیه سازی ها و تمرین های مبتنی بر عملکرد استفاده کنید. این تمرینات می تواند دانش شما و نحوه استفاده از آن را تأیید کند.

بانک اطلاعاتی سوالات مورد استفاده توسط نرم افزار Pearson Test Prep به طور خاص برای این کتاب ایجاد شده است. شما می توانید از موتور تست تمرین Pearson Test Prep یا در حالت مطالعه ، حالت امتحان تمرین یا حالت کارت فلش استفاده کنید ، به شرح زیر:

  • حالت مطالعه: حالت مطالعه زمانی بسیار مفید است که بخواهید از سوالات برای یادگیری و تمرین استفاده کنید. در حالت مطالعه ، می توانید گزینه هایی مانند تصادفی کردن ترتیب س questionsال ها و پاسخ ها ، مشاهده خودکار پاسخ سالات در حین انجام ، آزمایش روی موضوعات خاص و بسیاری موارد دیگر را انتخاب کنید.
  • حالت امتحان تمرین: حالت امتحان تمرین سوالات را در یک محیط زمانبندی شده ارائه می دهد ، تجربه ای واقعی از امتحان را برای شما فراهم می کند. همچنین توانایی شما را برای دیدن نمره شما هنگام پیشرفت در امتحان و مشاهده پاسخ سوالات هنگام شرکت در آزمون محدود می کند. این امتحانات نه تنها به شما امکان می دهد که برای آزمون واقعی نتورک + CompTIA آماده باشید ، بلکه به شما کمک می کند فشار زمانی را که می تواند در طی یک امتحان واقعی ایجاد کند ، شبیه سازی کنید.
  • حالت کارت فلش: حالت کارت فلش به سادگی پاسخ های چند گزینه ای را برطرف می کند و شما را به چالش می کشد تا بدون بهره مندی از دیدن پاسخ های ممکن ، به سوال در ذهن خود پاسخ دهید. این یک روش عالی برای تمرین در مورد موضوعات ضعف ویژه شماست. توجه داشته باشید که در این حالت نمی توانید سوالات را به عنوان درست یا غلط ضبط کنید. هنگام مشاهده پاسخ های صحیح باید خودتان ارزیابی کنید ، بنابراین گزارش نمره در این حالت در دسترس نیست.

هنگام انجام آماده سازی نهایی ، می توانید از حالت مطالعه ، حالت امتحان تمرین و حالت کارت فلش استفاده کنید. با این حال ، بعد از اینکه هر سوال را چند بار دیدید ، تمایل دارید که سوالات را به خاطر بسپارید . بنابراین ، هنگام استفاده از موتور امتحان گزینه های زیر را در نظر بگیرید:

  • برای بررسی از بانک اطلاعات سوالات بانک امتحان 1 استفاده کنید. درست مانند سایر مراحل بررسی نهایی ذکر شده در این فصل ، از حالت مطالعه برای مطالعه سوالات براساس فصل استفاده کنید. هنگامی که آماده انجام بررسی نهایی هستید ، از بانک امتحان دیگری که قبلاً ندیده اید استفاده کنید.
  • در هنگام مرور هر بخش از این کتاب ، با استفاده از پایگاه داده سوالات را ذخیره نکنید. در عوض ، آن را در پایان ذخیره کنید تا قبلا سوالات را ندیده باشید. سپس ، از حالت امتحان تمرین برای شبیه سازی امتحان استفاده کنید.

انتخاب حالت صحیح از رابط کاربری موتور ساده است. مراحل زیر نحوه حرکت به صفحه ای را نشان می دهد که می توانید حالت امتحان مطالعه یا تمرین را انتخاب کنید:

  1. اگر هنوز در آن صفحه نیستید ، روی My Products کلیک کنید.
  2. محصولی را که می خواهید استفاده کنید از لیست محصولات موجود انتخاب کنید.
  3. روی دکمه Exams کلیک کنید.

با انجام این اقدامات ، باعث می شوید که موتور پنجره ای را نشان دهد که می توانید از آن حالت مطالعه ، حالت امتحان تمرین یا کارت فلش را انتخاب کنید. وقتی در حالت مطالعه یا حالت فلش کارت هستید ، می توانید فصل های کتاب را بیشتر انتخاب کنید ، بنابراین سوالات را به سوالات توضیح داده شده در فصل های مشخص شده این کتاب محدود کنید. نرم افزار Pearson Test Prep به شما امکان می دهد سوالات را علامت گذاری کنید ، بنابراین یک پایگاه داده سفارشی از سوالات برای موضوعاتی ایجاد می کنید که ممکن است نیاز به بررسی بیشتر در آنها داشته باشید. همچنین به شما امکان می دهد یادداشت هایی را درباره سوالات وارد کنید و آن یادداشت ها را مرور کنید ، که یکی دیگر از ابزارهای مفید بررسی است.

راهکارهای شرکت در آزمون

آیا برای برخی از نکات استراتژی برای امتحان نتورک + خود آماده هستید؟ این بخش چندین مورد را فراهم می کند. البته می توانید بسیاری از این موارد را در سایر آزمون ها نیز اعمال کنید.

  1. می توانید برای تعیین وقت امتحان خود از یکی از دو استراتژی کلی استفاده کنید. یک روش این است که وقتی آمادگی کامل دارید ، یک slot امتحانی برنامه ریزی کنید (این روش مورد علاقه من است). اگر تمام زمان های امتحان در زمان مورد نظر شما پر باشد ، ممکن است به اندازه یک هفته صبر کنید ، اما به طور معمول اگر به یک شهر بزرگ نزدیک باشید ، می توانید برای روز بعد جایگاه خود را پیدا کنید. رویکرد دیگر این است که برای چندین ماه بیرون برنامه ریزی کنید و سپس مطالعه کنید ، مطالعه کنید ، مطالعه کنید تا برای امتحانی که رزرو کرده اید آماده باشید. برخی از افراد برای جلوگیری از به تعویق انداختن مشكلات مربوط به آماده سازی خود به این استراتژی نیاز دارند.
  2. برنامه امتحان را برای زمانی تنظیم کنید که برای شما بسیار مناسب باشد. اگر فرد صبحگاهی نیستید ، امتحان را برای صبح زود تنظیم نکنید! اگر مجبورید زمان امتحان را برای زمان مشخصی تنظیم کنید که برای شما مناسب است ، یک یا دو روز دیگر صبر کنید.
  3. برنامه ریزی کنید و قبل از امتحان شب ، خوب استراحت کنید. همچنین قبل از امتحان حتما یک وعده غذایی خوب (صبحانه یا ناهار) بخورید. آب زیادی بنوشید تا هیدراته بماند. ذهن شما عملکرد بهتری خواهد داشت وقتی بدن شما آنچه را که نیاز دارد داشته باشد. من با دانش آموزانی صحبت کرده ام که تصمیم گرفته اند قبل از امتحان ناگهان یک کافئین مصرف کنند. آنها یک تجربه امتحان وحشتناک داشتند زیرا در حال انجام کاری بودند که بدن آنها به آنها عادت نکرده بود.

4- نقشه محل آزمایش را مشخص کنید و تأیید کنید که می دانید که چگونه باید به آنجا برویم و چه مدت طول می کشد تا به آنجا برسیم.

  1. مدارک شناسائی مناسب مورد نیاز برای امتحان را به همراه داشته باشید.
  2. برنامه ریزی کنید که 30 دقیقه قبل از زمان امتحان خود برسید ، ترافیک را پیش بینی کنید و برنامه خود را متناسب با آن تنظیم کنید. چند لحظه قبل از ورود به مرکز تست برای استراحت و چند بار تنفس سالم وقت خود را صرف کنید تا توانایی خود را برای انجام آزمایش خوب کنید. ممکن است بخواهید قبل از امتحان از سرویس بهداشتی استفاده کنید تا تمرکز شما در هنگام امتحان بالا باشد.
  3. زمان خود را در امتحان مدیریت کنیداگر سوالی دارید که در مورد آن اطمینان ندارید ، یا اگر یک شبیه سازی یا سوال طولانی وجود دارد که ممکن است چند دقیقه طول بکشد ، سوال را علامت گذاری کنید تا بررسی شود و پس از فرصتی که برای پاسخ دادن به سوالات دیگر پیدا کردید ، به آن بازگردید. غالباً ، سوالات دیگر حافظه شما را تازه می کند.

8- برای سوالات مبتنی بر عملکرد آماده شوید تا در کنار هم قرار گرفته و در قسمت جلوی امتحان قرار بگیرند. CompTIA به طور مداوم به این فرمول پایبند است. انجام این کار دانش آموزان در مدیریت زمان مناسب کمی شانس بیشتری دارند زیرا این سوالات مبتنی بر عملکرد کمی بیشتر از گزینه های چندگانه زمان می برد.

  1. به سوالاتی که برای شما گیج کننده است لبخند بزنید. این آزمون ممکن است فرصتی برای یادگیری چند مورد جدید باشد و لبخند زدن با دیدن یک سوال پیچیده می تواند به شما در مثبت ماندن کمک میکند .

10- از کاغذ scratch خود در آزمون استفاده کنید تا مباحث سوالاتی را که مجبور هستید حدس بزنید بهتر بدانید.

  1. با این روند سرگرم شوید. اگر از سفر لذت می برید ، همه چیز در مورد این فرآیند صدور گواهینامه به راحتی پیش می رود.

خلاصه

ابزارها و پیشنهادهای ذکر شده در این فصل با یک هدف طراحی شده اند: کمک به شما در توسعه مهارت های لازم برای قبولی در آزمون CompTIA Network+ . این کتاب ساخته شده است تا مجموعه ای از حقایق را به شما ارائه دهد همچنین به شما کمک کند که یاد بگیرید چگونه این حقایق را به کار ببرید. صرف نظر از سطح تجربه شما قبل از خواندن این کتاب ، امیدواریم که طیف گسترده ای از ابزارهای آماده سازی ، و حتی ساختار کتاب ، به شما کمک کند تا آزمون را به سهولت قبول شوید. ما برای شما با امتحان خود آرزوی موفقیت داریم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *